O spletni trgovini in učni platformi Neurobeans.si

KOGNITIVNE REŠITVE, GREGOR BOHNEC S.P. 

Neurobeans® je blagovna znamka v lasti družbe Kognitivne rešitve, Gregor Bohnec s.p. Vse pravice pridržane od leta 2019.

Nerubeans metodologija kognitivnega treninga je zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah.

Kontakt

V primeru, da potrebujete splošne informacije ali pomoč o naši spletni ponudbi, uporabi spletne trgovine, strani, aplikacije za mobilni telefon (Android ali IOS), spletnih naročilih, dostavi ali vračilih blaga, se lahko obrnete na nas vsak delovnik:

Pon – pet: od 8:00 do 16:00

ali na mobilni telefon:

+386 40 723 155 oziroma na

e-pošto: info@neurobeans.si

Sedež podjetja:

Spodnji Hotič 5, 1270 Litija

PE Ljubljana:
BTC, Letališka cesta 3. 1000 Ljubljana

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.neurobeans.si, se lahko spremenijo kadarkoli brez predhodnega obvestila.

Vse cene v naši spletni trgovini vsebujejo DDV, tudi za spletne tečaje in ostale tečaje v našem portfelju izdelkov.

Cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila.

Dostava

Neurobeans.si stremi k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Dostava naročenega blaga se izvede roku najkasneje 14-ih dni. V primeru, da ste morda naročili izdelek, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. Dostavo se izvaja v sodelovanju s Pošto Slovenije.

V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije.

Cena dostave paketa do 2kg znaša 3,85 €

Za dostavo v tujino nas prosim kontaktirajte zaradi izračuna zneska dostave. Načeloma velja cenik Pošte Slovenije.

Osebni prevzem

Fizične izdelke, kupljene v spletni trgovini Neurobeans.si, lahko prevzamete osebno v izključno v Ljubljani samo ob predhodnem dogovoru.

Spletni tečaji se opravljajo/uporabljajo preko uporabniškega računa ustvarjenega izključno z namenom uporabe storitve.

Plačila

Spletna trgovina in platforma neurobeans.si v tem trenutku omogoča naslednje načine plačevanja:

  • Po predračunu ali UPN obrazcu

Ob zaključku nakupa boste ob potrditvi naročila na svoj vpisan e-poštni naslov prejeli predračun v .pdf obliki, ki ga lahko poravnate preko e-banke, v katerikoli bančni poslovalnici ali katerem drugem plačilnem mestu, ki omogoča plačilo UPN obrazca. Ko boste poravnali znesek in bomo lahko potrdili priliv na naš TRR, bo vaše naročilo odposlano v roku določenem v teh pogojih poslovanja.

  • S plačilno/kreditno kartico

Sprejemamo plačilne kartice Visa, Visa Electron, Mastercard in Meastro. Da bi se prepričali, da lahko z vašo plačilno kartico plačujete na spletu, preverite pri vaši banki, da je ta funkcija omogočena. Za procesiranje kartičnih plačil uporabljamo sistem Braintree. Več o sistemu Braintree, si lahko preberete tukaj. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.

Odstop od nakupa/vračilo blaga

Kupec ima možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od nakupa brez navedbe razloga in vrne izdelek. Kupec mora poslati nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (naročila), v spletni trgovini www.neurobeans.si. V tem primeru Neurobens.si nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu odstopne izjave. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta (potrdilo o plačilu predračuna).

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga takoj vrne oziroma najpozneje v roku 14 dneh po obvestilu o odstopu od naročila. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec nosi strošek vračila blaga (poštnina). Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja Neurobeans.

V primeru odstopa od naročila, Neurobeans potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Neurobeans vrne prejeta plačila kupcu preko nakazila na TRR kupca.

Neurobeans si pridržuje pravico, da vračilo kupnine zadrži do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal prodajalcu.

V primeru spletnih tečajev in tečajev je kupnina vrnjena v roku 14 dni.

Ker želimo, da postopek odstopa od naročila poteka brez zapletov, imamo pripravljen kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezne kvalitete (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, zato ravnajte z izdelkom preudarno,
  • vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne,
  • kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naš sedež
  • ali pa nam osebno na lastne stroške dostavite izdelek na naš sedež (po predhodnem dogovoru).

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na e-poštnem naslovu info@neurobeans.si.

Preklic naročila

Prejeta naročila lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema e-poštnega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s strani spletne trgovine www.neurobeans.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno s poslanim sporočilom na elektronski e-naslov info@neurobeans.si. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke o naročilu in kupcu:

  1. V naslovu (predmet/subject) sporočila: Preklic naročila
  2. V vsebini sporočila: ime in priimek kupca, naslov in številko naročila

Garancija

  • Garancija velja na območju Republike Slovenije
  • Jamčimo za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, v kolikor ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
  • Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
  • Za sprejem v reklamacijo se šteje dan, ko je izdelek sprejet v obdelavo na našem sedežu.

Garancija ne velja v primerih

  • če uporabnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
  • da je izdelek mehansko poškodovan.

Stvarne napake

Neurobeans mora potrošniku izročiti blago v skladu z dogovorom sklenjenim z nakupom izdelka in odgovarja za stvarne napake svoje.

Napaka je stvarna:

  • V kolikor izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo,,
  • V kolikor izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • V kolikor je bil izročen izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen v primerih, ko je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila (naši izdelki so tako kot jih vidite na slikah v trgovini).

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec predvsem z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti Neurobeans v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Stvarno napako lahko prijavi s sporočilom na naš e-poštni naslov info@neurobeans.si. Neurobeans pošlje povratno e-poštno sporočilo, ki velja kot potrdilo o sprejemu vloge.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine več kot eno leti, odkar je bil izdelek kupljen. Šteje se, da je napaka na izdelku že obstajala v času nakupa, v kolikor se napaka pojavi v roku šest mesecev od nakupa.

Kupec, ki je pravilno obvestil Neurobeans o napaki, ima pravico od nas zahtevati, da:

  • odpravimo napako na izdelku ali, da mu vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenjamo z novim izdelkom ali
  • vrnemo v celoti plačan znesek za izdelek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Pritožbeni postopek

Pri Neurobeans trgovini zgledno spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo izpolnjevati svoje dolžnosti vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Stranka lahko vloži pritožbo na dva načina, in sicer pisno ter preko elektronske pošte (info@neurobeans.si).

Pri Neurobeans bomo o pritožbi odločili vestno in v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo pritožbe. Kot odgovor in pojasnilo bomo poslali odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili tako v pisni obliki na kontaktni naslov kupca, kot tudi na elektronski poštni naslov.

Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. V roku 20 delovnih dni bomo poslali odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov kupca. Z odgovorom postane odločitev Neurobeansa na pritožbo dokončna in postopek zaključen.

V primeru, da kupec ne bi bila zadovoljen z doseženo rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje TOP POZICIJA D.O.O. kot upravljalec spletne trgovine in platforme Neurobeans, skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvensodnega izvajalca reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Na naši spletni trgovini, ki se ukvarja s spletno prodajo območju RS (EU), na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platformo lahko obiščete na spodnji povezavi:
http://ec.europa.eu/odr

Taka ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Obveščanje o naročilih v trgovini Neurobeans

Po dokončni potrditvi naročila dobi kupec sporočilo na svoj elektronski naslov z obvestilom o prejemu naročila. Sporočilo običajno prispe v roku 10 minut. Ni pa neobičajno, v kolikor se proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev podaljša.

V tem elektronskem sporočilu se tudi nahaja predračun, ki vsebuje vse potrebne podatke za plačilo izdelka.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Po tem, običajno traja kakšen dan, dva, da Pošta Slovenije paket dostavi do kupca. Načeloma lahko pričakujete vašo pošiljko najkasneje v enem tednu od odpreme.

V primeru, da izdelka zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v roku, vas o novem podaljšanju dobavnega roka obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Skrb za varnost in zasebnost

Spletna trgovina in platforma za učenje zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL certifikata (Secure Sockets Layer) HTTPS povezave. Podatki so zakodirani z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki, ki preprečuje branje podatkov tretjim osebam. Tako sistem preprečuje, da bi kdo lahko prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v našo spletno trgovino.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

V kolikor bi želeli vaš uporabniški račun v spletni trgovini in platformi Neurobeans.si ukiniti, nam to lahko sporočite na e-naslov info@neurobeans.si. V sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa
  2. V vsebini naročila: ime in priimek uporabnika, naslov uporabnika, elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan iz elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Katere vaše podatke zbiramo?

Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:

  • ob registraciji uporabniškega račun za spletno trgovino in platformo (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov, ki pa je anonimiziran)
  • ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo,
    telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov, ki je anonimiziran)
  • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa)
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov, ime)

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani inobdelovani s strani podjetja TOP POZICIJA D.O.O. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, GDPR in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Lahko ste prepričani, da so vaši osebni podatki pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb.

Vaše pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov

Obveščamo vas, da:

  • vaši osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot za namen zaradi katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od družbe zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate z zahtevo, poslano na naslov NeuroBeans, Kognitivne rešitve, Gregor Bohnec s.p., oziroma na e-naslov info@neurobeans.si;
  • lahko pri družbi pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov kontaktirate preko e-naslova info@neurobeans.si;
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago;
  • v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko pri družbi obstaja avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in sicer zaradi analize preferenc posameznikov in prilagajanja ponudbe družbe tem preferencam ter v primeru posameznikove izrecne privolitve, za njegovim preferencam prilagojeno informiranje o produktih, storitvah, novostih in drugih pomembnih obvestilih;
  • več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobite z obiskom posebne spletne strani »Politika zasebnosti«.

Odveza odgovornosti Neurobeans.si

NeuroBeans.si želi zagotavljati najvišjo mogočo stopnjo ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani, trgovini in platformi www.neurobeans.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga povezana obdelava podatkov povzroči napako, ki je lahko prikazana na spletni strani. V primeru, da bi vi kot obiskovalec spletne trgovine ocenili, da gre pri katerem izdelku za napačne podatke, nam to lahko vedno sporočite na naš e-naslov info@neurobeans.si.

V takem primeru, bomo kupca obvestili o opravljenih spremembah in mu omogočili odstop od naročila ali zamenjali naročen izdelek.

Odvezujemo se odgovornosti za občasno nedelovanje ali nedosegljivost spletne trgovine ali platforme. Prav tako ne odgovarjamo za vsebino v mnenjih o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne trgovine. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča in žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije podane v mnenjih in se ograjujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah izdelkov zaradi različnih resolucij in kvalitet uporabljanih zaslonov. Za morebitne napake se iskreno in v naprej opravičujemo.

Pomoč in morebitna dodatna vprašanja

V kolikor bi imeli glede naše ponudbe ali uporabe spletne trgovine in aplikacije Neurobeans dodatna vprašanja ali bi potrebovali več informacij, smo vam vedno na voljo.

Svoja vprašanja nam lahko pošljete na naš e-naslov: info@neurobeans.si

Zapri
×
×

Košarica