Metoda Neurobeans je zagotovo koristna iz več vidikov, izboljšuje teleno pripravljenost, saj navdušuje za redno telesno vadbo tudi druge dneve v tednu, uči kako izboljšati pozornost in osredotočenost. Delavnice spodbujajo vzdrževanje pozitivne notranje drže. Simulacija stresa za govorne vaje ob nastopih pa so res odlične. Hvala!
Marjana Dolinar
biologinja in profesorica
Neurobeans je metoda vadbe možganov in telesa. Vaje so enostavne za razumevanje in izvedbo in jih lahko poljubno kombiniraš. Aplikacija pa omogoča spremljanje osebnega napredka. Meni osebno je koristila v tem, da sem kljub številnim vsakodnevnim opravilom lažje in dlje časa ohranjala zbranost in koncentracijo in le-to z redno vadbo tudi podaljševala. S pomočjo vodenja dnevnika, analize vadbe in notranjim samogovorom sem pridobila na motivaciji in samozavesti, da bom kos novim nalogam in izzivom, katerim postajamo vedno bolj izpostavljeni.
Greta Stipošek Pajk
pedagoginja, pomočnik ravnatelja
Pravzaprav dojameš, da so dnevne stresne situacije lahko manj boleče, manj moteče in se znaš zbrati. Skoncentriraš se in si rečeš, da to zmoreš, kar sem pravzaprav že prej nekak to počela ampak tako vidiš, da delaš prav.
Maja Brusl
pomočnik ravnatelja
Metoda Neurobeans ni namenjena samo krepitvi notranjih moči (koncentracije, pozitivne naravnanosti, vztrajnosti), temveč s fitnes vajami krepiš celotno telo. Vzpodbuja te k samoopazovanju in beleženju svojih opažanj, kar je ključnega pomena, da se začneš spreminjati.
Julijana Drenovec
učiteljica
Soočiti se sam s seboj takrat ko najmanj pričakuješ, zbrzdati svoje misli in najti fokus, pozornost in slediti cilju je neverjetno težko. In Neurobeans te vrže s te poti in hkrati ti (po)kaže novo pot. Do tja. Do cilja. Do notranjosti. Do sebe.
Polonca Kužner
pedagoginja
Metoda se mi zdi zelo uporabna z vidika treninga pozornosti, kot psihologinji pa še bolj z vidika učenja prepoznavanja notranjih procesov, občutkov in misli - veščine, ki je nujna za učinkovito delovanje tudi v odnosih. Super metoda, zelo strukturirana, ki meri napredek. Priporočila bi jo vsem strokovnim profilom, ki delajo z otroki v vzgoji in izobraževanju.
Mikela Leon
psihologinja
Metoda Neurobeans je za uporabo v osnovnih šolah izvrstna zato, ker omogoča voden razvoj metazavedanja in samozavedanja tako trenerjem, kot trenirancem. Odpira pogled v delovanje in navade posameznika ter omogoča učinkovito načrtovanje ter spremljanje lastnih ciljev in napredka. Skozi enostavno in uporabniku prijazno orodje daje konkretno, oprijemljivo povratno informacijo in omogoča soočanje posameznika s samim seboj. Izkušnja je prenosljiva tudi na ostala življenjska področja in jo je možno razširiti v dobrobit samorazvoja in napredka v vseh pogledih. Če bi pisala v jeziku sarkazma, bi zagotovo rekla, naj se tisti, ki ne želijo sprememb, rabe metode Neurobeans ognejo v velikem loku...
Maruša Gajić
socialna pedagoginja
Z metodo Neurobeans sem preko lastne izkušnje spoznala, kako lahko zaznam in aktivno usmerjam misli ter s tem vplivam na svojo pozornost. Koristila mi bo pri delu z učenci, ki imajo težave na tem področju, saj bodo lahko preko zanimive gibalne dejavnosti/igre spoznavali, kako delujejo njihovi možgani, kaj sploh je pozornost in spremljali svoj napredek.
Petra Obermajer
psihologinja
Metoda NB se mi zdi koristna zato, ker se naši možgani dajo res natrenirati, da še bolje funkcionirajo. Ta metoda nam to omogoča, seveda pa jo je treba prakticirati, če želimo doseči vidne rezultate. Všeč mi je, ker je preprosta, a ima velik učinek.
anonimna udeleženka
zaposlena v OŠ
Menim, da je metoda Neurobeans zelo uporabna, saj razvija pri učencih pomembne veščine oz. sposobnosti, ki jih potrebujejo za doseganje čim boljših rezultatov pri šolskem delu, učenju in ocenjevanju znanja. Učenec skozi vadbo spoznava samega sebe, ozavešča svoje lastno delovanje in svoje zmožnosti in se nauči, kako uspešno dosegati želeni cilj tudi v manj prijetnih dejavnostih.
Karmen Srnko
pedagoginja
Program Neurobeans je dokazano učinkovit način preučevanja in izboljšanja pozornosti in motoričnih spretnosti. S pomočjo programa smo bodoči trenerji pridobili kompetence samostojnega izvajanja in vodenja programa, hkrati pa smo prejeli veliko praktičnih izkušenj, ki jih lahko prenašamo na učence v šoli in odrasle. Program bi priporočila vsem, ki želijo pridobiti novo izkušnjo, kako lahko preko igre pridobivamo znanja, ki jih lahko uporabimo na različnih področjih – tako v šoli pri boljšem učenju in koncentraciji kot tudi doma pri opravljanju hišnih opravil.
Daša Dolenc
psihologinja
Veliko učencev ima težave s pozornostjo in koncentracijo ter vztrajnostjo in bi jim Neurobeans trening koristil, da bi le-to izboljšali.
Nuša Oder
socialna pedagoginja
Z Neurobeansom sem utrdila zavest, da lahko napredujem, tudi takrat ko sem mislila, da ni več poti. Dal mi je priložnost, da razvijam svoje sposobnosti, zaznavam in vplivam na svoje misli ter posledično na svoje vedenje. Spremembe in spoznanja pa lahko generaliziram tudi na druga področja življenja. Pri težavah, ki so posledica izgorelosti, raznih posegov v možgane lahko ciljno usmerjeno razvijaš svoje trenutne sposobnosti in hkrati nezavedno še mnogo drugih, za katere sploh nisi vedel/pričakoval, da se s tem načinom vadbe lahko zgodijo.
Marija Mohar
psihologinja
Daje širino v spoznavanju samega sebe in pripelje do točke.... "lahko zmorem". Če kolega preizkusi vajo in se v njo poglobi, bo morda lažje razumel primanjkljaje področja otrok s PP.
Andreja Rop
učiteljica DSP
Preko Neurobeansa se posameznik lahko nauči zaustavljati avtomatske misli in preusmerjati pozornost na nalogo. Ker trening traja dlje časa, se vsak sreča z nihanjem motivacije in je trening dobra priložnost tudi za urjenje vztrajnosti in spoznavanje sebe. Trening je podprt z mobilno aplikacijo, ki ves čas treniranja podaja povratne informacije in posamezniku pomaga do izboljšanja svojega delovanja.
Andreja Petrovčič
psihologinja
Metoda Neurobeans je način vadbe, ki združuje več pomembnih korakov (spomin, koncentracija, usklajenost gibanja celega telesa, vztrajnost, pozornost na nalogo, ciljna usmerjenost, zabava..), ki so nujno potrebni za napredek. Najpomembneje pa je, da učenci skozi vadbo dobijo občutek, da ne tekmujejo z drugimi, ampak sami s seboj, hkrati pa premikajo meje znotraj sebe.
Maja Habicht Gorički
psihologinja